Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Головному управлінні Держпраці у Харківській області за 2 квартал 2021 року

14 липня 2021

Забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та доступу до публічної інформації являється одним з напрямків роботи  Головного управління Держпраці у Харківської області (далі – Головне Управління).

Так, за 2 квартал 2021 року до Головного Управління надійшло 755 звернень від громадян. В тому числі 18 колективних звернень та 62 звернення від громадян, які потребують захисту та підтримки.

Із зазначеної кількості звернень:

–  359 звернень (47% загальної кількості) – прийнято від  ДУ «Урядовий контактний центр»;

– 121  (17%) звернень –  надано громадянами  на особистому прийомі;

– 160 (21 %) звернень  – доручення Держпраці та звернення, що надійшли від інших органів, установ та організацій;

–  115 ( 15 %) заяв – надійшло поштою,  прийнято з використанням  засобів електронного зв’язку (електронні поштові скрині) або через уповноважену особу.

За підсумками розгляду було вирішено позитивно 562 звернення, надано роз’яснень та відповідна інформація по 23 письмовим заявам.  Направлено за належністю відповідно до вимог статті 7 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон) 6 звернень.  Повернуто авторові 24 звернення в зв’язку  з недотриманням вимог статті 5 та статті 7  Закону. Отримано 4 звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статтей 8 і 17 Закону. Станом на 09.07.2021  на розгляді перебувало 136 заяв.

Звернення, що надійшли, розглянуті у строки, встановлені Законом. Заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді.

Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі у керівництва Головного управління Держпраці у Харківській області.

Нагадуємо, що звернення можна  надіслати:

  • на електронну адресу: zvern@kh.dsp.gov.ua
  • письмово: 61002, м. Харків вул. Алчевських, 40