Підсумки роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Держпраці у Харківській області за 2020 рік

14 січня 2021

Одним з напрямків роботи  Головного управління Держпраці у Харківської області (далі – Управління)  є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та доступу до публічної інформації.

За 2020 рік до Управління надійшло всього  3203 звернення від  громадян (в тому числі 100 звернень від громадян, які потребують захисту та підтримки).

Із зазначеної кількості звернень:

– 1431 звернень (45 % загальної кількості) – прийнято від  ДУ «Урядовий контактний центр»,

– 490 (15 %) звернень –  надано громадянами  на особистому прийомі,

–  348 (11 %) звернень  – доручення Держпраці,

–  344 (11%) заяв – надійшло поштою,

– 287 (9%) звернень – прийнято з використанням  засобів електронного зв’язку (електронні поштові скрині),

– 303 (9 %) звернення – надійшло від інших органів, установ та організацій і через уповноважену особу

Основними питаннями, що порушуються у зверненнях громадян, є питання щодо заборгованості з виплати заробітної плати та розрахункових коштів (41%), з інших питань дотримання роботодавцем трудового законодавства (33%), неофіційного працевлаштування (8%), незаконного звільнення (3%), питання, пов’язані  з виконанням трудових обов’язків  в умовах карантину (2%), щодо виплати допомоги у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття та робота фондів соціального страхування – 1%; з питань охорони праці та промислової безпеки (2%), з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади (2%) та з інших питань (8%).

Звернення, що надійшли, розглянуті у строки, встановлені Законом України від 02.10.1996 №393/96-ВР  “Про звернення громадян”. Заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді. Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі у керівництва Управління.